FAQ

  1. Rejestracja i minimum logistyczne:

Klient detaliczny – klienci detaliczni, mają możliwość zakupu na 2 płaszczyznach:

  1. jako zakup bez logowania podając dane potrzebne do realizacji zamówienia, jednakże jako klient niezarejestrowany nie jesteście państwo objęci możliwościami informacji o nowych dostawach, promocjach, rabatach i kuponach rabatowych za pomocą newslettera.
  2. lub rejestrując się podając dane zgodne z inf. w regulaminie firmy na potrzeby realizacji zamówienia, w ten czas macie państwo dostęp do możliwości edycji waszych danych, oraz na bieżąco będą państwo mieli możliwość uzyskania informacji o nowych dostawach, promocjach, rabatach i kuponach rabatowych za pomocą newslettera.

Minimum logistyczne dla realizacji takiego zamówienia to 1 zł brutto.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Partnerów Handlowych, uruchomiliśmy dostęp do oferty sprzedaży hurtowej.

Klient Hurtowy – w celu otrzymania statusu klienta hurtowego tzw. .” Wholesale Customer”  klient musi założyć w sklepie konto po przez zalogowanie się, oraz przekazać nam do weryfikacji niezbędne dokumenty takie jak : NIP, REGON , oraz Wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, w ten czas zostaje mu przyznany powyższy status. Wraz ze zmianą statusu zmieniają się ceny produktów na ceny hurtowe.

Minimum logistyczne dla realizacji takiego zamówienia to 100 zł netto.

  1. Koszty wysyłki i realizacja zamówień.
  2. Koszty wysyłki w naszej hurtowni są stałe nie zależnie od ilości zamówionych produktów oraz wagi przesyłek. Te same koszty wysyłki obejmują klientów detalicznych jak i hurtowych. Tzn. W przypadku zamówienia towaru o wadzie 50 kg. Koszty wysyłki liczone są dla 1 paczki do 30 kg. Za kolejne paczki zapłacimy my !!!
  3. Realizacja zamówienia jest nadzwyczaj prosta wystarczy wrzucić do koszyka interesujące nas produkty i kliknąć realizację zamówienia.

W przypadku realizacji zamówienia przedpłatą na konto należy w tytule przelewu podać Nr. Zamówienia, wpisując przed nim słowo ODPUSTOWE.

W przypadku zamówień za pobraniem, będziemy kontaktować się telefonicznie z osobami, które złożyły zamówienie bez rejestracji w celu potwierdzenia złożonego zamówienia. W przypadku braku podania nr. Telefonu lub będzie on nieprawdziwy, zamówienie będzie anulowane !!! Osoby zarejestrowane nie będą wymagały ponownej weryfikacji, ani potwierdzenia złożonych zamówień.

  1. Realizacja reklamacji , odstąpienia od umowy.

Wszelkie informacje dotyczące realizacji reklamacji lub odstąpień od umowy macie Państwo wyszczególnione w naszym regulaminie.

  1. Czy stany magazynowe widoczne na Państwa stronie są zawsze aktualne?

Staramy się, aby stany były zawsze aktualne. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że 99% produktów wysyłanych jest w terminie określonym w karcie produktu. W pozostałych przypadkach przesyłki są realizowane z opóźnieniem jedno lub dwudniowym. W wyjątkowych przypadkach zamówienie może nie zostać zrealizowane. Dokładamy wszelkich starań, aby takich sytuacji było jak najmniej.

  1. Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką na inny adres ?

Tak, jak najbardziej. Wielokrotnie realizowaliśmy zamówienia z wysyłką do klientów naszych partnerów, do rodzina, lub jako prezenty. W ten w waszym obowiązku jest nas o tym poinformowanie. Dowód zakupu w ten czas przesyłany jest e-mailowo w formie F-VAT.